selam

ferhat kazancı'nın yazmak adına blog sitesine hoşgeldiniz

21 Aralık 2015 Pazartesi

Adobe Photoshop deneme sürümü süresini uzatma.



Adobe Programları Deneme Sürümü Süresini uzatma


     Adobe programlarını kullanırken en güncel olanını ve tam sürümünü herkes kullanmak ister, ancak sürekli crak bulmaya, veya en güncel programları indirebileceğimiz siteler arar dururuz. Şimdi paylaşacağım bilgiler ile birçok arkadaşımız artık ohh be diyecektir eminim. 
     
     Öncelikle Adobe programlarını indirmek için faklı sitelerden kaynak aramaya gerek yok. adobe.com sitesine giderek ücretsiz olarak kullanıcı oluşturuyoruz, oluşturmuş olduğumuz kullanıcı ile sitede oturum açarak istediğimiz adobe uygulamasının deneme sürümünü indir diyoruz. Öncelikle adobe artık cc (creative Cloud) sürümüne geçtiğinden uygulamaları indirebilmek için pc mize "Adobe Creative Cloud" uygulamasını indirip kuruyor. (deneme sürümünü indir dedikten sonra pc nizde indirilenler klasöründen uygulamayı kurmak için kendiniz çalıştırabilirsiniz) Program kurulduktan sonra bize tekrar kullanıcı adı ve şifremizi soruyor, bilgilerimizi girip oturum açtıktan sonra adobenin bütün programlarını indirebileceğimiz Adobe Creative Cloud uygulaması karşımızda. Yapacağımız tek şey indirmek istediğimiz uygulamanın karşısında  dene butonuna basarak uygulamayı indirmesini beklemek.

       Tabi indirdiğimiz uygulamalar deneme sürümü ve 30 günün sonunda uygulamalar açılmayacaktır. İşte tam burada yaptığım ufak bir ayarlama ile bu süreyi 30 gün daha uzatabiliyoruz. :)) bittiğinde tekrar tekrar uzatabiliyoruz. Böylece örneğin Photoshop un bütün özeliklerini 3D, kitaplıklar vb.. kullanabiliyoruz. ve güncelleme geldiğinde Adobe Creative Cloud üzerinden hemen güncelleyebiliyoruz ve en güncel haliyle kullanmaya devam ediyoruz. şimdi gelelim deneme sürümü süresini uzatmaya 

ben Photoshop Üzerinden Anlatacağım yöntem hepsinde aynı

    Öncelikle Photoshop programımızın üzerini mouse ile sağ tıklayarak dosya konumunu aç diyoruz. Açılan klasörden AMT klasörünü bularak içerisine giriyoruz. AMT klasörü içerisinde "application.xml" dosyasını buluyoruz. Dosyanın üzerine sağ tık yaparak birlikte aç diyerek Not Defteri ile birlikte açılmasını sağlıyoruz. Açılan not defteri dosyasının içerisinde 

"<Data key="TrialSerialNumber">500987056414699321579080</Data>"

 satırını bularak bu seri nurasının (seri no sizde farklı olracaktır) son hanesini 1 yükseltiyoruz ( örnek burada 80 i 81 yapıyoruz), daha sonra dosya menüsünden farklı kaydet diyerek dosyayı masaüstüne kaydediyoruz. (direk amt klasörüne kaydetmeye izin vermediğinden böyle yapıyoruz) Daha sonra masaüstüne kaydettiğimiz "application" dosyasını kopyalayarak AMT klasörüne yapıştırıyoruz.Gelen uyrarılara üzerine yaz diyerek dosyanın buraya  kopyalanmasını sağlıyoruz. işlem bu kadar. şimdi Photoshop'u yeninden çalıştırdığıımız da bizden giriş yapmamızı isteyecek ve deneme sürümünü başlatacağını söyleyecek, bu butonlara (Deneme Sürümünü Başlat) bastığımızda 30 günlük deneme sürümü yeniden başlayacaktır. 

     Bu işlemi her deneme sürümünüz sona erdiğinde veya az kaldığında yapabilirsiniz 30 yeniden başlayacaktır. 

    Şimdi crakli olarak kullanırız bununla uğraşamayız diyen arkadaşlarda olacaktır. bu onların bileceği bir iş tabii. bu şekilde yaparak Adobenin tüm uygulamalarını tam sürüm ve en güncel olarak kullanabileceksiniz.crack arama derdine de son olacak. 

Deneme Sürümü Uzatma işlemini video olarak çektim youtube linkini buradan ulaşabilirsiniz.

Sorularınız için yorum atabilirsiniz.


hadi kolay gele .



90 yorum:

  1. bana farklı bi şekilde yardımcı olmuş oldun çok sağol yararlı paylaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işinize yaradı ise sevindim, iyi çalışmalar

      Sil
    2. Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Vk

      Sil
  2. Allah razı olsun beni büyük bir dertten kurtardı..

    YanıtlaSil
  3. premier pro nerden bulabilirim sizde varmı ?

    YanıtlaSil
  4. premier pro nerden bulabilirim sizde varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makale içerisinde ki cretive cloud uygulamasını indirip kurarsanız, premiere pro yu da oradan kurabilirsiniz.

      Sil
  5. Çok güzel bi makale olmuş fakat ben dediğinizi yaptım 6 gün kalmıştı 7 gün oldu
    Nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar yükseltin sayıyı, veya sonu 45 ise 46 yerine 55 yapın, 56 yapın. bu güne kadar hiç sorun yaşamadım ben. sıkıntı olduğunda onlu basamaklar halinde düzelttim sorun olmadı.

      Sil
  6. Çok teşşekkür ediyorum . 1 aydır arıyordum çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  7. KARDEŞ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ YA ÇOK GÜZEL BİR ŞEY OLDU

    YanıtlaSil
  8. kolaygelsin yanlız benimki son 2 hanesi 79 nasıl yapmam gerek 9 u 0 yaparsam 70 olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80 yap 81 yap devam et. Sorun olmaz.önemli olan o serial numarasının degismesi. Kolay gelsin

      Sil
  9. Adobe yemiyo artık bu yontemi , yaptım ertesi gün trialnumber ı kaldırmıslar tamamen , e şimdi neyi değiştiricem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle bir sorun yaşamadım. Siz de surumunuze uygun amtlib.dll dosyası bularak crakleyebilirsiniz

      Sil
  10. hedefteki dosyayı değiştir diyor
    bu dosyayı atla
    her iki dosya içinde bilgileri karşılaştır diyor...
    hangisi ne girecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedefteki dosyayı değiştir demeniz gerekiyor

      Sil
    2. eline sağlık kardeşim oldu 30 gün bittiğinde aynısını yapacam gene dimi

      Sil
  11. kardeşim eline sağlık süpersin helal sana

    YanıtlaSil
  12. ABİ İLLİSTRATÖR İÇİN DE GEÇERLİ Mİ BU?
    İLLİSTRATÖR İÇİN NASIL YAPACAĞIZ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet illustrator içinde geçerli. Yine dosya konumunu bul deyip amt klasörü içindeki application dosyasında degisiklik yapıyorsun. Aynı mantik

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  13. sağolasın çok iyi oldu. teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. ALLAH Razı olsun bilgi güçtür paylaştıkça güçlenir. emeğine sağlık paylaşımlarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler. Başarılı ve kolay. Böyle kolay bir yöntemi yememeleri lazım ama herhalde zaten parayı kırdılar umurlarında değil.

    YanıtlaSil
  16. AMT yi bulamıyorum :[
    yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi sürümü ve 32 bit mi 64 bit mi kullaniyorsunuz

      Sil
    2. Hangi sürümü ve 32 bit mi 64 bit mi kullaniyorsunuz

      Sil
  17. Abi bu uygulamayı bir kaç kez tekrarladığımızda yemiyor önce 22 gün diyor ardından 7 gün diyor bende çok sağlam patch dosyası vardı virüs yoktu formatta gitti :( bir dahada iyi bir patch bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adobe yeni guncellemesinde uygulamalarının deneme sürüm sürelerini 7 güne düşürdü. Bu ile her yedi gün için sıkıcı olabilir. Crack li çözüm iyi görünüyor.

      https://ferhatkazanci.blogspot.com/search?updated-min=2016-01-01T00:00:00%2B02:00&updated-max=2017-01-01T00:00:00%2B03:00&max-results=1

      Sil
  18. Adobe audation 1.5 için Amt diye klasör bulamıyorum ben mi yanlış anladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audation bende yüklü değil kullanmıyorum o yüzden şu an bişey diyemeyeceğim fakat yükleyip denedikten sonra size bilgi dönüşü yapacağım

      Sil
    2. Adobe audation cc 2015.2 güncel sürümü yüklü bende 64 bit kurlumda
      C:\Program Files\Adobe\Adobe Audition CC 2015
      32 bit kurulumda
      C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Audition CC 2015
      içerisinde AMT klasöründeki "application.xml" dosyasında değişiklik yapacaksın. denendi çalışıyor 30 gün süre güncelliyor

      Sil
  19. deneme sürümü bitenler için crack yapma şansı yok, bu anlattığınız metodla önce deneme sürümünü başlatabildim.
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Deneme sürümünün bitmesi crack yapmaya engel değildir. sadece photshop ta 3d yi etkinleştirmek için ilk kurulumda programı deneme sürümünde 1 defa başlatmak gerekir. crack işlemini istediğniz zaman yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. Cs2 deneme sürem dolmuş format attım tekrar yükledim fakat bulduğum keylemle açmıyor çok acil yardım edebilirmisinizz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cs2 sürümü noktasinda bişey demem yanlış olur. Creative cloudu kullanarak cc sürümünü yükleyip makalede yazanları uygulayabilirsiniz. İyi çalışmalar

      Sil
  22. Ben de AMT klasörünün içinde legal diye bir klasör var ve onunda içi boş. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Legal klasörü direk uygulamanın ana klasörü içersindedir AMT klasörünün içersinde değil. Programınızı kaldırıp Creative cloudu kullanarak güncel sürümleri yükleyerek tekrar kontrol edebilirsiniz

      Sil
  23. Yeni sürümde haftada bir değiştirmek gerekiyor ancak yine de aynı yöntem işe yarıyor.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gele, haftada bir değiştirmekten sıkılırsanız diğer diğer makaledeki crack kullanabilirsiniz

      Sil
  24. Kardeşim Allah razı olsun valla eline, emegine saglık. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. Benim numaranın sonu 9 la bitiyo son iki rakamı 79 80 mi yapıyım

    YanıtlaSil
  26. valla dostum yıllardır bilgisayar kullanıcısıyım hiç bir foruma bloğa yazmamışımdır ama bu kadar net bu kadar anlaşılır ve iyi anlatım ayakta alkışlanır büyük adamsın teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Eyvallah kardeş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  28. Abi bunlar fuse içinde geçerlimidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim ama genelde bütün adobe uygulamalarında çalışıyor

      Sil
  29. kardeşim Allah razı olsun en ümitsiz anımda bunu denedim oldu :)

    YanıtlaSil
  30. şimdi kardeş ben hep bunu yaptım sağolasın da deneme sürümü bittikten sonra yaptım açılmıyor deneme sürümüne devam et yazısı kapalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneme sürümünün bitmesi önemli değil programı creative cloud üzerinden yüklemişşeniz giriş ekranı gelir sonrasında dene sürümü aktif etme gelir. sayıları değiştirerek tekrar deneyin. son 3 rakamı değiştirebilirsiniz. örnek 530 ise 601 gibi

      Sil
  31. İşime yaradı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. abi apple için yontemi anlatirmisin amt klasörünü bulamıyorum yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apple ile ilgili denemem olmadı, mac bilgisayarım oluduğunda denerim onu da heralde

      Sil
  33. Teşekkürler hocam Allah Razı olsun

    YanıtlaSil
  34. bunu mac üzerindede uygulayabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  35. Allah razı olsun paylaşım için

    YanıtlaSil
  36. Teşekkürler.Aylardır sorunsuz kullanıyorum.aynı yöntemle gün sayısını arttırmak mümkün değil mi?

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ben adobe audirion 3.0 kullanıyodum.müzik karaoke programı.deneme süresi bitti.ve amt diye bişey yazmıyo:( ben bunu nasıl yapıcam yardım edebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski bir sürüm kullanıyorsunuz bişey dememyanlış olur. fakat adobe cloud ile son sürümü yükleyerek bu yöntemikullanabilirsiniz

      Sil
  38. Merhaba ben bahsettiğiniz gibi adobe premier için uyguladım. ama işlem sonrası programı açmaya çalıştığımda hiç bir tepki alamıyorum hiç birşey açılmıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  39. yeni crack atarmısın adobe premier için

    YanıtlaSil
  40. merhaba mac için bi yöntemi var mı ?

    YanıtlaSil
  41. EYW AMA 30 GÜN DEĞİL 7 GÜN UZATILDI SON HANE 64 İKEN 65 YAPTIM TESSEKÜRLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adobe yeni sürümlerde deneme süresini 7 güne çekti.

      Sil
  42. Merhaba, photoshoptan sınavım var ACİLLLLLLL yardımcı olursanız çok sevinirim. Ben deniyorum ama olmuyor bir türlü. Üstüne yaz diye bir seçenek yok. AMT klasörüne yapıştırırken üzerine yaz seçeneği çıkmıyor. Devam ve Atla diye iki seçenek var. devam diyorum. Sonra photoshop’u tekrar açtığımda aynı şey oluyor. ‘Deneme sürümüne devam et’ yazısı hala silik. Ne yapmam gerekiyor? Çok faydalı bir site olmuş ellerinize sağlık. Fakat derdime çözüm bulamadım. Görür görmez cevap verirseniz çoooook sevinirim. Bekliyorum cevabınızı.

    YanıtlaSil



  43. ElementsOrganizer-Installer-AdobeCode
    ElementsOrganizer-EMT11-Win-GM
    /adobe/bridgetalk/pseorganizer-11.0
    /adobe/bridgetalk/pselauncher-11.0
    Suppress
    Suppress


    Elements 11 Organizer
    Elements 11 Organizer
    30
    1


    pseorganizer-11.0
    PhotoshopElementsOrganizer
    Elements Organizer 11
    2
    true


    pselauncher-11.0
    Photoshop Elements 11.0
    Adobe Photoshop Elements Launcher
    2
    false


    bende tam olarak bu var ama nereyi düzelteceğimi anlamadım.

    YanıtlaSil
  44. Sizin dediğiniz yöntem çalışıyor fakat daha sonra creative cloud üzerinden indirilen uygulamalar açılmaz.

    Çözümü ise bütün creative cloud uygulamalarını kaldırmak.
    Bende bu sorun oluştu.

    Bu yöntemi deneyecek olanlar dikkat etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi bir sorun hiç yaşamadım. Hepsi tıkır tıkır çalışıyor.

      Sil
  45. Bir kez başarılı oldum ama 2.sinde premier pro cc 2018 açılmadı. Satın almaya zorladı. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi açılmadı. Bu neden oluyor bilen var mı ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet bağlantını kes, ondan sonra aç...

      Sil
  46. Adobe XD dosyası not defteribde serial number yazmıyor. Adobe xd nin başka bir yolu vardi. Neydi biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, ben sitesiden Photoshop CC 1 haftalık deneme sürümü indirip kurdum, sadece Türkçe olarak kurdu. Ben de alışkın olmadığımdan İngilizce dil paketi indirip Locales'e attım. Şimdi deneme sürümü doldu sanırım çünkü programa çift tıkladığımda hiçbirşey olmuyor, uyarı dahi vermiyor tepkisiz. Dediğinizi denedim ama durum aynı. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  48. kardesim ben de cs6 maastercollection var hepsi set halinde ama sayin almadim, senin yontemi denedim ama sonuc yok.. baska bi cozumun var mi??

    YanıtlaSil
  49. Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Yazmak Adına: Adobe Photoshop Deneme Sürümü Süresini Uzatma. >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK eJ

    YanıtlaSil